K: Missä hallissa pelaamme ottelut?
V: Joukkueiden ottelupaikat tiedämme vasta siinä vaiheessa kun otteluohjelma on valmis.
K: Milloin otteluohjelma on valmis?
V: Otteluohjelma pyritään saada julkaisuvalmiiksi n.2 viikkoa ennen turnauksen alkua.
K: Vaihtuuko halli päivän aikana?
V: Pyrimme siihen, että päivän aikana ei hallia tarvitse vaihtaa.
K: Koska ottelut päättyvät turnauksen viimeisenä päivänä?
V: Turnauksen viimeisen päivän ohjelma vaihtelee turnauksittain, mutta viimeiset ottelut on yleisesti pelattu noin klo.17:00-18:00.
K: Koska pelaajat tulee olla lisätty listaan?
V: Pelaajat tulee olla lisättynä viimeistään turnauksen ensimmäisenä päivänä klo 07:00
K: Voinko muokata itse pelaajalistaa turnauksen aikana?
V: Pelajaalistaa voi muokata turnauksen aikana vain turnaustoimistossa.
K: Onko joukkueella oltava numeroidut pelipaidat?
V: Kyllä. Turnauksissa on käytössä tilastointi, joten tuomarin pitää pystyä ilmoittamaan pelaaja, joka maalin tai syötön on tehnyt.
K: Voiko hallilta vuokrata numerollisia liivejä?
V: Kyllä, mutta halleilla on liivejä rajattu määrä.
K: Voinko saada laskun maksettavista maksuista?
V: Voitte ladata laskun Torneopal järjestelmästä, ohjeet löydät ilmoittautumis vahvistuksesta.
K: Voiko pelaaja pelata turnauksessa useammassa joukkueessa?
V: Pelaaja saa edustaa vain yhtä (1) joukkuetta samassa sarjassa / ikäluokassa, esim. D06 kilpasarjan joukkueessa pelannut pelaaja ei saa pelata D06 haastajasarjan joukkueessa tai toisin päin.
K: Voiko osallistujapassia siirtää toiselle pelaajalle?
V: Osallistujapassi on henkilökohtainen ja mikäli joukkueeseen tulee uusi pelaaja kesken turnauksen on hänelle hankittava oma passi.
K: Pitääkö taustajoukoilla (valmentaja, huoltaja etc.) olla osallistujapassit?
V: Kaikilla joukkueen pelaajilla ja toimihenkilöillä jotka osallistuvat peliin tulee olla osallistujapassit.
K: Valmentaja / pelaaja edustaa kahta eri joukkuetta, tarvitseeko olla kaksi eri osallistujapassia?
V: Ei tarvitse, koska passi ei ole joukkuekohtainen.
RUOKAILU:
K: Koska ruuat kannattaa tilata?
V: Ruokailut on parasta tilata siinä vaiheessa, kun otteluohjelma on valmis, jotta ruokailut saa osumaan pelien väliin.
K: Miten ruokailut maksetaan?
V: Ruokailut maksetaan Torneopalin kautta, kun varaus on vahvistettu.
K: Voiko turnausruokailuja ostaa paikanpäältä?
V: Turnausruokailut tilataan ennakkovarauksien mukaan, joten emme voi luvata, että turnausruokaa olisi mahdollista ostaa paikanpäältä.
K: Voiko hallista ostaa muutakin kuin sämpylöitä tai hodareita?
V: Turnauksien aikana osassa halleista on mahdollista tilata esim. pyttipannua, mutta tämä pitää aina kysyä paikanpäällä.
K: Minulla on vaikea ruoka-aineallergia, voinko tuoda omat eväät hallille kylmäsäilöön?
V: Kyllä voit. Pakkaa ruokasi ilmatiiviiseen rasiaan, jotta kontaminaatioriskiä ei ole.
MAJOITUS:
K: Voimmeko valita oman hotellimme?
V: Kyllä, niin kauan kun hotellissa riittää tilaa. Kun olette tilanneet Torneopalista majoituspassit, olemme yhteydessä teihin joko sähköpostilla tai soittamalla. Tässä kohtaa kysymme teiltä hotellitoivetta, jolloin kysymme hotellitoivetta.
K: Voimmeko vaikuttaa huonejakoomme hotellissa?
V: Kyllä. Kun olemme teihin yhteydessä majoituksesta, kysymme teiltä huonejakotoivetta ja pyrimme toteuttamaan toiveen mahdollisimman hyvin. On kuitenkin hyvä muistaa, että huoneita on rajattua määrä ja toteutamme toiveita niiden puitteissa.